06/02/2010
Originally uploaded by Sikelu

Biasanya aku suka mengambil gambar di waktu pagi, waktu munculnya mentari, tapi sesekali bila berkesempatan dan kena pada masanya mentari petang juga sungguh cantik di ketika nak terbenam. Bukan satu perancangan untuk bersantai menanti mentari jatuh sebenarnya, cuma petang ni teringin pulak nak pi pasar malam Simpang Empat, bukan nak beli apa sangat pun cuma, makann-makan, sedikit sayuran dan ikan.

Dah abis membeli di pasar malam, singgah sekejap di rumah mertua di Sungai Padang, on yhe way tu lah aku terpandang mentari yang mahu melabuhkan sayapnya begitu cantik dan telus cahayanya, terus aku berhentikan kereta dan snap gambar nih, mungkin orang yang lalu lalang pon heran tengok aku tangkap gambar, isk jakun mana lah pulak tu, kan..?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s