01/02/2010
Originally uploaded by sangkelu

Ya.. udah lama tak kesini, memerhati mentari melabuh kan tirainya setelah seharian memancarkan cahaya ke serata benua alam, eceh ayat tak leh tahan ooo, macam biasa lah kan aktiviti petang selepas balik dari kerja, lepas amik Anieq kat umah opahnya, amik Athirah dari umah mak dia, aktiviti berjalan-jalan la, sebelum tuh sempat juga singgah beli burger untuk Athirah yang kelaparan, tapi adik Anieq tumpang sekaki juga tapi makan roti saja la.

Bukan apa-apa sangat yang bawak depa berjalan ni, kadang-kadang tu kesian juga kat depa, duduk kat umah mengasuh tuh bukannya orang nak bawak keluar umah pon, segala aktiviti depa kat dalam umah saja, dari awal pagi sampai la ke petang, cuba bayangkan kalau kita sendiri pon, kalau berkuraung aje dalam rumah maunya tak boringkan? mak pak depa pon boring juga… jadi keluar aje lah ronda2 petang dulu, sementara masih berkelapangan, nanti depa dah sekolah tentu banyak aktiviti nak kena buat, berjalan-jalan macam ni ujung minggu aje lah kan..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s