26/01/2010
Originally uploaded by sangkelu

Tersebut al kisah…. (tayebbbb).. he he he macam S Shamsuddin lah puloak,. okeh semenjak dua menjak depa dua nih dah macam nak mula kawan dah, dan biasanya adik yang mula dulu, adik nih kalau dia bangun tido saja mesti nak gi cari kakak dia dulu, kalau dok denngan mak pak dia kat depan rumah tak penah tahan lama mesti di api nak main (..kacau sebenarnya) Athirah yang sedang tengok kartun ka, tengah mewarna kaaa… Kalau pi amik tak bagi kacau Athirah sat gi mesti bertempik tempik dia tak mau.. manakala kakak dia nih kalau dulu adik nak mai dan kacau dia macam-macam dia baut kat adik dia , isk isk isk…

Tapi la ni, dah pandai ajak adik main, pandai nak entertain adik dia sampai kan bear-bear yang dia tak berapa berkenan pon dia bagi kat adik, tapi kadang-kadang kalau adik dia kacau dia dok mewarna dia buat juga la, tampar ka, tarik ka.. macam macam hal lah depa dua beradik tu..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s