25/01/2010
Originally uploaded by sangkelu

…. hmm aku ingat dah tak mo buat entry dah ari ni, selepas dah kuar entry anieq tu semalam, tapi pagi nih bila aku on the way nak pi hantar Athirah kat umah pengasuh dia , aku tengok matahari sungguh cemerlang pagi ni, jadi sempat juga merakamkan saat-saat indah ketika matahari menjelma nih.. sungguh!, terutamanya di ketika kita sibuk nak pergi kerja macam nih, sungguh meninggalkan kesan baik untuk aku hari ni..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s