Akhirnya cita-cita aku nak kembali aktif berjogging balik tercapai juga, setelah sekian lama aku menantikan saat ini akhirnya menjelma jua. Kisah ni bermula pada hari ahad jalan-jalan kat Alor Setar, terjumpa dengan satu kedai jualan barangan kesihatan, dia promote punya promote tapi tak jalan juga, akhirnya dua buat pemeriksaan dan juga mengukur BMI dan resultnya memang mem aku overweight, aku juga tapi tak bnyk la, jadinya kami decide yang lepas ni balik kena mula balik aktiviti berjogging, dan besoknya maka bermula lah aktiviti jogging nih, tapi aku macam tak bersedia lah pulak, kasutnya entah ke mana, stokinnya entah kemana, tapi mem aku yang baru balik dari kursus tentulah dah ada semua kan, jadinya dua tiga harini aku jadi pengiring saje lah, aku ngasuh bebudak tu sambil jalan-jalan melayan Athirah dan anieq sajalah…

Destinasi yang kami pergi sudah semestinya di Denai Larian Pengkalan Assam, dah lain-lainnya tengok je lah gambar di bawah…
Adik Anieq juga berjogging di atas stroller…
mama sedang mengajar Athirah macam mana nak cooling down.
(tapi nampak macam nak patah tengkuk anak je..)
Nasib baik Adik Anieq ok je.. tak der buat perangai, dia asyik layan tengok pokok yang menghijau dan orang lain yang sedang berjogging sama..
dah abis berjogging, baru lah dia boleh main kat taman

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s