Baru, baru saja keluar.. cerita Mr Mama part 3, yehaa mem aku keluar lagi.. berkursus lagi, kalai ni kena kursus lagi, kali ni kursus Biro Tata Negara, kursus yang tengah top namanya sekarang, di sebut2 di merata-merata terutama nya di Selangor, kerana kerajaan Negeri Selangor telah mengharamkan kursus BTN ni.. dan sayugianya mem aku dapat kursus di Kuala Selangor lah pulak, abis tu macam mana nak ceta lak tu kan?

Tadi juga ada kematian dekat umah aku, Tuan Hj Abidin Abu Bakar, memang di kenali di sekitar umah aku ni, dulunya mempunyai sebuah kilang memproses padi, dan antara orang yang berada sekitar kampung aku dan Kuala Perlis, hari ni juga mem aku bertolak ke Kuala Selangor , jadi agak sibuk juga la, keluar dari rumah dalam pukul 6.45pg hantar adik anieq ke rumah opahnya (err pengash aja panggil opah, lepas tu antar angah , lepas tu hantar Athirah pulak, balik lak umah amik mama untuk ke Polimas , lepas tu terus aku balik pergi mengunjung.. lepas tu terus datang pejabat pulak.. hu hu panjang lak route aku pagi ni. Jadi malam ni aku akan jadi mr mama pulak..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s