Adeh la.. adik Anieq buat halagi la… entah pasal apa, mungkin pasal mama dia dah balik ka, atau mungkan pasal   terlalu suka dia dah boleh merangkak sana sini, boleh berdiri sambil pegang kerusi dan bangku, boleh duduk walaupun didudukkan maka malam dia setelah tidor dari pukul 9.00 malam, bangun pukul 1.30am.. dan terus dok merangkak, memanjat orang dan duduk, serta terjun tilam, selama hampir 3 jam, fuhh dah pukul 4.00am baru dia nak tido, tu pon aku masukkan dalam buaian, tak sampai 10minit masuk buaian elok pulak dia lena..aku dah tak ngantu, jadi aku ngadap laptop mem la.. entah sampai kol berapa baru nak ngantuk pulak, mem aku mestilah tengah lena setelah seharian dok dalam kereta dalam perjalanan balik…

Kisahnya mem aku bertolak balik selepas dari amik exam kursus dia tu, lepas exam ada majlis penutup kursus, jadi ting tong pi, ting tong mai, pukul 11.00am baru bertolak balik, sampai Jitra dalam pukul 6.30 ptg, aku pulak keluar rumah dalam pukul 5.00ptg, selepas solat asar pastu amik Athirah kat rumah pengasuh dia, oleh kerana agak awal, aku bawal slow aje lah, dah la ujan renyai2 masa aku keluar tu, jadinya dalam kol 6.00pm macam tu aku sampai Jitra.. ok la tak la lama sangat aku tunggu kan… ok lah pendek cerita, zaman bujan sementara aku dah pon berakhir.. ewahhh.. 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s