Hari tu kan ada hujan lebat, errr sejak hari Jumaat hari tu .. hujan 2 hari yang berturut-turut dan agak lebat serta tak berhenti memang membawa kemungkinnan akan banjir, tapi baru jer dua hari dah berhenti, jadi aku rasa tak akan banjir lah Perlis tahun ni, tapi tak tepat adanya, walaupun tak sempat tengok berita tapi ada kawan-kawan bagitau yang air dah mula naik pada hari Ahad tu, jadi semestinya aku tak berpeluang pi tengok mau pun nak main-main dengan air banjir…

Tadi sempat juga meronda-ronda melihat kawasan-kawasan yang masih di genangi air, terutamanya jalan Santan nih.. air dah surut tinggal dalam 1 kaki saja gih.. jadi tak de la gah nya nak menunjuk2.. cuma sebagai satu catatan je la… lebuhnya biarlah gambar yang bercerita..




About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s