Athirah ni kan, pantang jumpa ketam, mesti dia suruh beli, sabtu hari tu dah masing-masing cuti boleh la kami ronda-ronda cari bahan untuk di masak petangnya. Adik Anieq kami tinggalkan kat angah dia selepas kena paksa tido oleh abah dan mama dia,,,

Tempat utama kami tuju ialah semestinya Kuala Sungai Baru, disini banyak di jual ikan-ikan segar yang mungkin baru di naikkan, hmmm tengok kat situ bulan-bulan posa dah jadi macam ada pesta, ramai yang datang dari pelusuk negeri nak cari ikan segar, sampai kereta bersusun-susun kat tepi jalan .. dan selepas berkawad cari tempat parking, kami pergi lah borong, udang, ketam, ikan siakap, hm harganya agak mahal lah dari biasa mungkin pelanggan yang ramai menyebabkan hargai sedikit naik.. 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s