Hmm.. dah makin besor rupanya budak athirah ni, aku ingatkan dia lawak-lawak saja nak pergi sekolah, setiap kali outing pergi jalan-jalan, jumpa je sekolah dia cakap nak gi sekolah lah, ni sekolah dia lah, ada Mickey mouse, ada Minnie Mouse bagai, dah tu siap cakap kat sekolah tu ada cikgu fatimah la.. hmm Cikgu fatimah tu nama feveret dia kot, sampai kan semua sekolah ada Cikgu Fatimah.. he hee 

Akhirnya nak tengok betul ke tak dia nak pi sekolah, try la bawak dia pi satu Nurseri pada hari Sabtu semalam, sekali tengok dari luar aje dia dah suka, dah tu tak sabar-sabar nak masuk, entah pasal tak sabar nak belajar, pasal tak sabar nak jumpa kawan-kawan atau pun nak naik buaian dan papan gelonsor yang tersedia di situ… jadinya dah dia suka sangat, mula dari esok dia akan pergi sekolah, jadinya kita tengok aje macam mana jadinya nanti.. he heee

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

One response »

  1. IxoR@ berkata:

    Ha ah…anak kecil ini dah besar rupanya….:D

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s