Alhamdulillah, kami semua dah pon berada di rumah.. sememangnya semalam kami buat test dan hasilnya memang positif, tetapi bukan lah H1N1 yang sedang di takutkan sekarang ni.. cuma satu virus influenza demam biasa sahaja.. lega rasanya.. bila boleh balik.. suhu badan adik Anieq pun dah makin menurun.. Athirah pon dah sihat.. mama dia juga makin sihat… cuma abahnya dok rasa seram sejuk pulak…

Walaupon boleh balik, tapi kami kena juga bercuti seminggu dok di rumah.. sebagai langkah berjaga-jaga, sehingga di sahkan semua ok baru lah boleh bergaul balik macam biasa, tapi sekurang-kurang memang tak ada rasa simptom apa-apa pon, cuma batuk-batuk biasa.. ok cuma nak laporkan yang tu dulu, nanti ada peluang aku akan sambung kisah sekeluarga admitted tuh… 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

4 responses »

  1. Aidi Rahimi Ibrahim berkata:

    alhamdullillah…. jgn dok pi belah seberang sangat klu nak beli barang.:-) jaga2 la.

  2. Sikelu berkata:

    aidi… tak dan pi sana pun.. cuma kena di kmc la kalau ya pun…

  3. AziS berkata:

    alhamdulillahjaga diri baik2 ya🙂

  4. Neeza Shahril berkata:

    Alhamdulillah.. jaga diri, isteri dan anak anak ya zul.. sikecil memang senang kena sakit.. semoga kita semua dijauhi dari penyakit yang tak diingini.. Ameen..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s