Okeh.. kiranya ni ada sedikit cerita basi lah, sebenarnya hari cerita Anieq masuk wad tu dah dua hari dah dia masuk.. dan petang  Rabu tu dah boleh keluar dah.. jadi tak banyak lah nak cerita cuma tengok saja lah gambarnya pasal ceta dah basi pon kan..?

Masa mula-mula adik Anieq di periksa.. terus kena rawatan nebulizer, masih batuk-batuk dan doktor sah kan bahawa ada banyak kahak.
 Anieq dalam bilik Fisioterapi, dada dan belakangnya di tepuk untuk keluarkan kahah, lebih kurang 5 minit sebelah, jenuh membebel si Anieq tu, dah abis di tepuk macam tu baru di hisap kahak dia dengan tiub, menjerit juga la Anieq, sampai mama dia tak tahan nak tunggu, Tok Pah juga setia menanti
Nih hari last, selepas doktor cakap dah boleh balik, senyum saja si Anieq nih.. meleret-leret senyum dia.. macam dah tau yang di nak bebas dari wad..
Tengok tuh, lagi meleret-leret dia senyum..
Athirah, hari nak pi amik adik, dah ruang terhad kat dalam wad tu, dia asyik main dalam almari baju je…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

2 responses »

  1. Neeza Shahril berkata:

    alahai Anieq.. comelnya dia senyum.. besar esok, jangan dok senyum lagu tuh noooo.. nanti ghamai yang tergoda.. (buleh pakai ka loghat ni zul??)kesian ANieq kena dok hospital. Mesti tak best kan nebulizer tu.. Alhamdulillah.. dah keluar dah kan..

  2. Sikelu berkata:

    owh.. ye ke nih leh melawan tokey ni..🙂 err ok tu tuh.. kang selalu pakai makin ok la.. he heeemm dia suka lak nebulizer tu, pasal sejuk jer gas dia.. siap dok bukak mulut lg niza oo.. yang dia tak suka masa sedut kahak tuh.. habis satu bilik dengar dia menjerit..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s