Hari kedua kat bukit merah tentu lah tak best kalau setakat nak tido-tido ma pun mandi-mandi sahaja kan? sudah semestinya mau jalan-jalan juga, jadi adalah satu tempat kegemaran Athirah yang dah lama teringin nak pi tapi tak berkesempatan.. jadi pagi-pagi tadi, selepas sarapan pagi, acara utama ialah….. mandi kolam.. yeah.. yeah.. maka bertiga dengan Athiran dan mem kami berendam saja kat kolam deoan bilik tuh.. sampai pukul 9.40 pagi.. hu hu agak lama tu, itu pon jenuh nak pujuk Athirah naik..
jadi destinasi berikutnya akan bermula .. he he nanti aku ceta, sebelum bertolak tu sempat jua bergambar.. sikit jer la..
 
isk baguih depa bergambar no.. aku jugak tak dak gambar.. he hee
 
 
 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s