Waaa.. sesi cuti-cuti Malaysia bermula dah.. bertolak dari rumah pad pukul 3.30 petang, dan tanpa singgah di mana-mana R&R sampai jam 5.30  ptg.. jadi aku akan bersiaran dari sini,, seronok aku bila sampai dan checkin lepas tu turunkan segala barang-barang lepas tu sementara nak turun mandi-mandi sempat juga try on kan laptop mem aku ni.. waaa tgk ada connection… best giloo uih,,


Lepas dah semayang sumer,, maka kami tak sabar-sabar lg dah nak turun mandi-mandi. terutamanya mek tirah tuh,, siap bawak pelampong dari rumah, di sebabkan dah ghairah sangat nak berendam jadi tak bawak lah kamera.. gambo yang ada ni pon amik dari bilikm sajo… dan kerana nak berendam jugak tinggal la adik anieq kat bilik dengan tok pah dia,,


Tapi sayang nya baru je berendam dalam 10 minit, wisel lak bunyi tanda masah berendam dah cukup, baru lah aku tau rupa-rupanya kolam di bukak seawal 7.00 pagi sampai 7.00 malam sajor.. he hee oklah tu, tapi jenuh juga nak pujuk Athirah nak dari kolam.. baru nak seronok dah kena naik, apa tak liat nyaa…


entry nih disambung dah hampir larut malam, waktu nih sumer dah tido, tinggal aku sorang masih dok layan tenet.. sabo je lah ye..?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s