(gambar : Utusan Malaysia)

Cuba kita bayangkan, apa perasan si emak, batapa remuknya perasaan ibu, bila melihat si anak terpaksa berulang alik masuk balai polis dan mahkamah, betapa hancurnya harapan pada si anak agar jadi tonggak keluarga tapi begini pulak jadinya, bagaimana pula fikiran si anak, di sangka tiada orang mengambil berat, bila dah di tahan polis baru tau bertapa kasihnya ibu, betapa sayangnya si bapa, dan betapa kasihnya sanak saudara.. masaalahnya sekarang sebelum semunya ini berlaku, di manakah fikiran kita..?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

4 responses »

  1. Neeza Shahril berkata:

    kesiannya tengok kat mak dia.. kenapa dia kena tangkap zul? merempit sampai langgar orang ke? nampak macam darah je baju dia..

    nak nangis lah tengok mak dia..

  2. Sikelu berkata:

    ..ditamgkap ketiak operasi polis cegah mat rempit..

    pasal kesian lah yang letak kat sini.. boleh jugak ingatkan diri sendiri nanti

  3. Aidi Rahimi Ibrahim berkata:

    tu pun ada manusia bangang yang cuba ambil kesempatan pada mereka.

  4. kuIna LadyInRed berkata:

    kesian si ibu..

    dpn rmh sy klu mlm minggu kul 2,3 pagi berdesing telinga.. start kat ptronas. la nie beralih ke jln bohor pulai lak.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s