Adeh dah nak berehat lah sekejap berblogging ( entah berapa lama.. entah beberapa ketika..), buat sementara waktu ni silaj lah tolong jawab soalan-soalan di atas.. nanti aku update lah balik.. kala-kalau ada sebarang pesan dan komen silah lah tinggalkan kat sini…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

6 responses »

  1. kuIna LadyInRed berkata:

    ala sesekali update la.. nanti lelabah buat sarang ha..

  2. Aidi Rahimi Ibrahim berkata:

    amboi… mai K.L. hari tu tak contact aku pun, sibuk sangat kot?!.:-)

  3. Sikelu berkata:

    hehe.. sori lah Aidi.. aku pon pi kalut-kalut nak amik peksa.. tak teringat nak contact sapa pun lah.. he hee..tak pe tak pe nanti aku pi wat lawatan rasmi kat ko.. bawak anak bini sama ka.. boleh ka lepak sana seminggu dua..?

  4. Aidi Rahimi Ibrahim berkata:

    boleh,… jangan cakap saja. mai, aku tunggu.

  5. Zyma Saad berkata:

    En.Kelu….Update la citer2 yg best dlm ur blog.

  6. Abg Din berkata:

    sila la update….abgdin nak gak tumpang membaca…:D

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s