Hari tu, aku ada dok mengeluh pasal tak dapat nak pergi amik peksa PTK kat KL kan? kat sini , tapi selepas di cuit sana-cuit sini, maka akhirnya nama aku di masukkan juga untuk amik peperiksaan, tapi surat tawaran tidak sempat hendak di pos, cuma no giliran saja yang di beri, suratnya kan di bagi kemudian kat pusat peperiksaan, jadinya akhirnya aku dapat juga pergi KL nak amik peksa.. hu huu, kami di jangka akan bertolak awal pagi pada 24.03.09, peksa pada 25.03.09 dan balik hari yang sama, hanya tido semalam sahaja.. jadi mau tak sekarang nih aku kena prepare la serba sedikit apa yang patut di buat, baca sana sini serba sedikit.. jadi itu je lah preparation nya.. 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

One response »

  1. manje berkata:

    selamat berjaya… :)tahun ni kte tak amik ptk…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s