Yeah… weng aku bau nak ilang.. tapi kan dengan tiba-tiba dia up balik, aku kan sekarang ni tengah dok pepare nak gi amik peksa PTK kat KL (.. boleh la jalan-jalan sama pasai pi ngan van jabatan..), sekali dalam dok sonok-sonok nak pi tu, nama aku tecicir la pulak, entah macam mana boleh tercicir, aku pon tak tau, padahal hari tu borang di fax sekali dengan kawan2 aku yang laen.. isk tension la aku macam ni… macam mana depa wak keja tah.. ampessshh.. baru nak sonok-sonok dah jadi macam ni… 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s