Sekarang nih kan, suasana agak gelap, macam nak malam, petir pulak berdentum-dentam, mungkin ini tnda nya hujan nak turun, tapikan hujannya masih tak turun-turun jugak.. gelap saja… 

tengok tuh gelap saja…
.. tu kan ada kilat…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

3 responses »

  1. IxoRa berkata:

    Gelap nk hujan….tp tetiba boleh jadi tak hujan!tAK TAKUT KE AMBIK GAMBAR TETIBA ADA GURUH DI LANGIT?Bahaya tau! 😀

  2. Sikelu berkata:

    ixora..tangkap gambo dalam bangunan sajo la… tunggu ada kilat baru tangkap.. tuh dapat yang hujung sajo.. he hee

  3. Zyma Saad berkata:

    En.Kelu….Sediakan payung cepat2 sebelum hujan turun. Dah gelap sgt tu….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s