Tadikan masa tengah hari, nak keluar pergi cari makan, tiba-tiba nampak kuning saja kat tempat jalan kaki ngan parking kereta, ingat kan pasal apa , rupa nya bunga sena senang meluruhkan kelopak-kelopaknya, hmmm  jadi di sepanjang jalan tu penuh lah dengan bunga sena yang kuning itu, juga sapa yang parking keta kat situ memang terimalah dengan redho yang keta depa di selaputi bunga sena kuning itu… isk sabo jer lah…


kuning saja kan..?
isk penuh atas keta…
isk sepanjang jalan nih penuh dengan pokok sena…
.. kan dah masuk mood Bollywood, sampai ada yang macam nak gelek..🙂

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s