.. pagi tadi juga ada sedikit ruang … jadi boleh la aku keluar main embun sekejap.. bukan apa sangat pon saja jalan-jalan tengok pokok rambutan yang sedang berbunga tuh, sambil -sambil jejalan tu sempat juga bawak kamera murah tuh , sambil-sambil tuh sempat juga buat close-up pada bunga-bunga liar yang ada.. waaa pagi-pagi bila buat macam tu memang basah la kain.. kena embun.. layan saja la.. bukannya selalu leh buat macam ni… 


Kalau ada yang bertanyakan aku apakah nama kuntum-kuntum bertuah ini, maka aku kelu.. dah lupa nama nama kuntum  bertuah ini, kalau ada yang nak merisik , merisik lah sendiri pada ibu bapa depa, yang pastinya semua kuntum-kuntum ini berkembang di waktu pagi.. he hee 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s