Aku tengah dok minum, di pagi yang masih basah dek embun, tiba-tiba kak aku bagitau ada keta terjun sawah.. he hee biasa la kalau keta terjun sawah ni memang jarang sangat nak dengar, lain la kalau traktor terjun sawah tidaklah menjadi kehairanan…  jadi aku jengok lah kat tingkap… apa lah kesnya… sambil tu sempat juga amik kamera murah tuh.. jadi macam ni lah kesahnya.. macam kes keretapi tergelincir dari landasan saja kan..?

ini lah keretanya… jatuh sikit saja.. tapi kedua-dua belah tayar sebalah kirinya.. jadi memang tak dapat naik sendiri lah.. kena ada penyelamat baru boleh naik ni..
sekejap kemudian penyelamat pon datang….

ini lah usaha si penyelamat tu.. dalam 10 minit dah selesai…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s