Hari.. aku berasa lega sangat.. segala kerja-kerja yang patut aku lakukan, dah pon aku dapat lakukan, ada yang dah selesai, ada yang baru nak bermula dan ada yang pending tapi pokok kata .. ianya dah bermula.. jadi dah tak serabut kepala aku nih.. juga tak sia sia cuti aku hari ni dan kelmarin… dan selepas nih aku akan bercuti-cuti dengan dengan kepala yang ringan….

ohhh ya.. musim rambutan dah nak bermula la, dah ada bunga-bunga cinta rambutan.. he hee layan sajork la..

… okeh kita close up sikit..

dan ini dia pokoknya.. harap-harap tu menjadi lah tahun ni

... tapi awas pahlawan-pahlawan ni juga semakin banyak… kalau banyak gayanya kena berperang lagi la tahun ni…  
Posted by Picasa

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

2 responses »

  1. Neeza Shahril berkata:

    camera canggih ni.. cantik betul gambar..sedapnya rambutan. kat sini baru ni husband tengok, 13 riyal, ada la dalam 10 biji heheee..

  2. Sikelu berkata:

    errr neeza.. mahal sampai macm tu yer..? anyway gambar ni amik pakai kamera compact Nikon coolpix L3 saja la…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s