Mulanya aku ingat nak buat laporan penuh pasal PBP09.. tapi nampak nya dah ada yang lebih senior buat laporan dulu, jadi aku link saja ke laporan dia dan aku tambah dengan laporan bergambar sajalah… ok lah tu kan..?

Hari Kedua (26-02-09) : Laporan dari Kak Long 

Suasana pagi pada hari Khamis nampak tenang...
…namun dalam gerai sudah ada pengunjung yang membelek buku..
… juga gerai BARKERP tidak sunyi
… di ruang belakang perpustakaan persiapan aktiviti sedang giat di jalankan..
besoknya akan diadakan pertandingan bercerita SKelab Membaca Sinar Pintar…

Hari Kedua (27-02-09) : Laporan dari Kak Long 

Puan Pengarah di iringi oleh Puan Machita 


Ucapan aluan oleh Puan Machita..

Ucapan Pengarah..
…antara penonton & penyokong..
… kek perasmian
…sidang hakim

pemenang pertandingan

Hari Ketiga (27-02-09) : Laporan dari Kak Long  

Hari Sabtu merupakan hari yang paling ramai dan meriah rasanya PBP09 kali ni, mungkin dah jadi adat sejak zaman aku dulu lagi, hari Sabtu merupakan hari untuk keluar beramai-ramai atas apa jua aktiviti yang di fikirkan perlu, budak-budak asrama keluar bershopping kat Kangar, yang dah abis sekolah keluar tengok wayang (dulu la.. ), atau setengahnya hanya sekadar keluar ber rambu-ramba, sekarang ni banyakkelas tusyen juga dia dakan pada hari sabtu.. mungkin pasal tu bandar Kangar yang comel lote nih di penuhi para remaja kita… kesannya ramai juga yang datang ke PBP09 untuk mencari buku rujukan dan sebagainya..  mmungkin juga kerana ibubapa yang cuti maka sambutan pada aktiviti yang di lakukan sempena PBP09 kali ni amat menggalakan.. 
antara peserta Parti Kelab Membaca Sinar Pintar
.. petugas sedang mengendalikan aktiviti
antara aktvitinya.. boling jawi..
pecah belon
kerusi muzik.. dan bermacam-macam acara lagi yang berakhir sehingga jam 5.30 petang..

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s