gambar terbaru
Tengahari tadi kan, masa nak balik semayang, mama Anieq repot yang Anieq dah boleh meniarap, bukan tu sahaja malahan dah tendang-tendang kaki nak bergerak ke depan, hish macam tak percaya lah baru je 3 bulan lebih, dah tu pulak debab lak sikit si Anieq nih, tapi tengok tu macam aktif dah buas macam kakak dia jugak la, tak berhenti bergerak, susah nak dok diam.. jom tengok kat sini. . 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

One response »

  1. kuIna Jentayutiara berkata:

    tak lama lagi boleh racing dgn kakaknya la…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s