Waaa.. korang jangan terpedaya dengan tajuk ini, bukannya aku yang berdrama air mata, bukan nya mem tau keluaga aku yang berdrama air mata, tapi hanya lah Roger Federer yang berdrama air mata, ia lah bila dah kalah, nak wat gena lagi kan berdrama sajalah.. ada juga boleh masuk headline kat paper, tapi aku tengok perlawanan semalam ih hebat lah, walau bagaimana pun aku tak puas tengok juga pasal ada manyak gangguan, yer lah mula tengok jam 4.30 petang, lepas tu asar lak, lepas asar kena gi amik adik Anieq kat umah pengasuh, lepas tu kena gi petrol pump, lepas tu balik dah nak maghrib, lepas Maghrib sambung tengk lak, sekali adik Anieq nangis pulak nak tido kena siap kan tempat tido sementara mama dok pujuk adik Anieq… lepas tu baru sambung pulak.. Perlawanan memang sengit, bahkan awal-awal permaianan memang aku rasa macam Federer nak menang, tapi akhirnya Nadal juga yang menang…

Errr apa ke moti pagi-pagi ceta pasal tenis nih entah lah.. aku pon tak tau.. 

(gambar ku amik dari : kosmo.)

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

2 responses »

  1. pB berkata:

    pB tengok gak game nietak pernah pernah pun tengok pertandingan tenis nie. sekali tengok , lima jam dok melangut depan tibi …..

  2. Sikelu berkata:

    tu la.. sebenaqnya bukan penah main pon, ada la sekali dua pegang raket saja.. he hee tapi suka lak tgk depa main…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s