Alhamdulillah, kesihatan aku dah pulih, dah hampir seperti biasa, hari ni dah datang bekerja macam biasa, semangat pun beransur-ansur pulih ( waaa.. smp macam tu?) .. dan sesungguhnya dua hari cuti hujung minggu memang cukup untuk merawat demam ini….

Dua hari cuti hujung minggu  pon sebenarnya , tak banyak yang dapat di lakukan, banyak dengan kerja-kerja mengepong Athirah… macam-macam la dia buat perangai masa cuti, berapa botol kecik lactogen yang di habiskan sehari, air kotak, air milo, susu dan entah bermacam-macam makanan yang di mintak, jenuh la kami berdua dengan angah dia nak mengawal Athirah ni, kejap terantuk, tengadah, jatuh basikal, tengok katun.. entah berbagai-bagai lah.. adeh letih eden.. 


Petang lepas asar baru lah jalan-jalan naik keta, sekarangan susah lah sikit nak jalan naik moto, ada dua org lagi yang nak ikut.. so macam mana nak muat kan..?………………………  adeh ntah lah.. apa dah aku merapu taip kat sini, ngantuk lah pulak….

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

One response »

  1. kuIna Jentayutiara berkata:

    sy pn baru kebah..
    & skrang sejuk
    asma pun datang lg…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s