Pada dasarnya demam ku dah makin ok, tapi tu la.. tak stabil.. kejap ok kejap tak, mungkin pasal kena aircon.. dah tu pulak angin kat luar pon kuat dah tu sejuk jugak.. maklum lah ‘winter wind’ dah kembali.. dan tahun ni aku rasa agak sejuk dari tahun lepas la.. kalau dalam pukul 12 tengah malam ke atas tu memang sejuk sangat, tepaksa tarik selimut juga la.. mungkin juga demam ini berkaitan dengan musim yang bertukar.. okeh lah nanti dah ok aku sambung balik la… kepala dah ting tong nak cari bantal.. tapi di mana boleh ku dapat bantal kat opis nih.. adeh tahan je la sementara nak sampai umah… 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s