Nurul, Puan Pengarah, Ayu dan Siti pada majlis jamuan
 persaraan latihan praktikal depa di perpustakaan
Hari ni baru lah aku masuk keja, selepas amik EL, cuti hujung minggu dan MC 2 hari… Alhamdulillah sakt-sakt kat urat belikat tu dah better rasanya, cuma tinggal sengal-sengal angin saja lagi, moga.. moga lepas ni akan beransur pergi lah sakit ni.. merujuk kepada gambar tertera diatas (ceh.. bilah jadih skemah nih..?) depa ialah tiga orang praktikal student dari Kolej Komuniti Tambun Tulang yang dengan selamat nya  mengharungi latihan praktikal di  perpustakaan ni, hari Jumaat hari tuh merupakan hari terakhir depa.. tapi disebabkan ku yang kesakitan itu, tak dapat lah berjumpa dengan depa ni… 
Jadi di kesempatan nih (kalau depa ada baca la.. )aku ingin nak ucapkan selamat berjaya, selamat menempuh dunia baru dan maafkan aku jika terdapat salah dan silap, tersalah makan dan minum, juga jika ada perkataan  dan perbuatan aku yang menyinggung perasaan depa… 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s