lena benar tidur si kecil nih…

Memang benar lah, adik ni… “Siang Mengantu malam berjaga”.. pada waktu siang nih.. tido saja keja dia, bila dah malam baru la mula berjaga.. biasanya dari kol 2 – 3 pagi.. sampai lah dah dekat nak subuh baru la dia nak tido, jenuh la mama dan atuknya berjaga melayan kerenah si adik nih, patut lah sampai sakit-sakit kepala di buatnya.. walaupun begitu abahnya masih lagi terlepas dari di dera si adik pasal abahnya melayan si kakak tido dalam bilik.. manakala adik masih lagi tido kat luar bilik bersama atuknya (errr tukkat sebelah utara ngan sebelah selatan pastinya tak sama kan..?) .. he hee

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

One response »

  1. Neeza Shahril berkata:

    tengok kelu Jr tido, rasa nak tido jugak je.. hehee..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s