Sketsa nih berlaku seleaps aku merempit gi amik mem kat Changloon, lepas saja amik mem perut lak terasa lapar, al maklum lah sekarang ni musim hujan, jadi sistem penghadaman amat aktif sekali, tak sempat sampai malam dia dah lapar, kami terus gi amik Athirah kat umah pengasuh terus saja gi makan kat Gerai nasi kandar tepi jalan kat Taman Pertiwi kat Seriab tuh… dan episod sketsa pon bermula.. 
Kesimpulannya, abah dan mama kekenyangan, Athirah yang kurang makan semenjak dua menjak nih berjaya menghabiskan (hampir menghabiskan) nasik kandar tuh dengan batuan mama, jadi tiga-tiga kami kenyang.. baliknya Athirah tak tunggu lama, dalam kol 8.10 dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz… lega.. pasai esok dia kena bangun awal nak gi rumah pengasuh.. oo pasal nasi abah tu jangan bimbang.. tetap abis juga… 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s