(Alah… dah lama la pulak janji nak update.. tapi tak update-update pon kan..? sebenarnya tak der cerita khusus tentang gambar nih, cuma nak bagitau yang selsema Athirah dah bertansur baiik, dia pon dah tak buat hal lagi dah, cuma akalbaru dia ni, bila nak tangkap gambar tak mau senyum… le pe hal la pulak ni kan? Tapi dia masih aktif macam tu juga… bila nak tangkap gambo , masam jer muka dia… macam-maca hal la pulok kan….?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s