Begini la aksi Athirah bila terlepas kandang… jika dapat bermain
 kat luar rumah, dapat pulak kasut, lepas tu bawak gi taman permainan kanak-kanak, memang tak terkawal lah budak ni, berlari sesedap rasa, memanjat, merangkak, meyeronot… ikut kata hatinya sahaja, yang menjadi lotih adalah abahnya la, mana nak mengawal selia dia, mana yang nak tangkap gambar dia.. walau macam mana pun tertunai juga perjanjian dengan budak nih, nak bawak dia main kat taman, bermain-main lah dia, tapi takpenah yang nak puas, masa nak balik tu siap nangis-nangis tak mo balik , tapi apa kan daya.. maghrib pon dah masuk, lampu jalan dan hiasan pon dah di pasang.. jadi balik juga la….
…..kesian, mama dia hanya dapat duduk dan lihat sahaja, dah tak berupaya nak main kejar-kejar dengan Athirah.. yang berpeluh tu abahnya sorang la, berjoging-joging bersama Athirah yang tidak dapat di pegang tuh, asyik nak main dan berlari saja kerja nya.. adik, abang dan kakak berdekatan terpaksa la meminggirkan diri.. kalau tak? 
bedeboomm!! terlentang….. 
Posted by Picasa
***maaf gambar kurang jelas,
 kamera dak bawak, 
pakai hphone sajork…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s