Makan-makan sempena raya dan juga b’day kakak aku la, nak teringin nak ras juga ikan bakaq Kuala Perlis
maka terpaksa la aku dan mem cari port yang senang, agak murah, dan sedap… bila aku sampai jer nak oreder makan, mak ehhh punya la ramai manusia yang dah dok makan, hinggakan penuh meja kat depan kedai tuh, jadi selain dari tempah makanan, kena juga tempah meja, nasib baik la tak lama lepas tuh ada yang dah gerak nak balik.. jadi terus la kami book meja tuh…

Keseluruhan nya makanan kat Kedai Lynda tuh, biasa sajork ler.. tak le terlalu bestnya.. mungkin ikan yang dijual agak lama beku menjadikan isi dia agak liat, lepas tu servis dia jadi agak cempera (kelam kabut) pasal orang ramai, ada juga menu yang dioreder sampai dah dekat nak sudah makan.. hu huu, apa apa pun makan tetap makan, abis licin lah makan tuh, setakat yang boleh di makan memang abis di bedal.. tapi kan ..len kalai kalau beli dan buat sendiri lagi best kan.. jadi ala BBQ macam tu… tak po ler.. nanti-nanti ada rejeki lebih leh la kita buat macam tu yek…?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s