2006
2007
2008

Hmmm.. edisi kad raya aku dulu hingga lah sekarang, kali pertama akumasukkan kad raya ialahpada tahun 2006, masa tu takpandainak edit gambor pon lagi.. jadi akuscan saja kad raya yang pejabat dapat tuh, dan aku letakkan saja kat sini, janji ada tanda kad raya kan… kali kedua tahun lepas, aku dahpandai kot sikit nak potong-potong gambar nih, lepas tu pandai lak cari kad dalam internet, dan lepas tuh editkan kad raya tuh masukkan gambar aku. Masa nih baru abis kelas Photoshop .. jadi boleh la dok apply kat sini. 

Tahun ni pulak, aku kurang berkesempatang nak buat kad yang canggih-canggih macam tuh, cuma pakai satu dua program aku tempet saja gambar kami bertiga kat situ, tu pon nasib baik sempat buang selotape yang terlekat kat kad raya tuh… kalau tak masih ada selotape tu… jadi boleh terima lah ye… ?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s