Hmmm.. bukak jer ointu rumah malam ni terpandang pulak ada mesej untuk mengambil duit raya ni dari Cikin , terima kasih aku ucapkan.. hmm kiranya ini lah pertama kali aku dapat duit raye dalam blog nih heheee.. he eee.. any way untuk pengetahuan Cikin dengan duit raye ni boleh aku, mem dan athirah berbelanja sesuka hati lah kan, boleh beli ketupat dan rendang, beli baju raya Athirah, beli kasut raya kat dia, juga tak lupa boleh juga beli mercun dan bunga api (juga duit buat denda main mercun dan bunga api).. he hee sekali lagi diucapkan berbanyak terima kasih yer cikin…
Oleh kerana kegawatan ekonomi, tapi hajat nak bagi duit raya tu masih ada juga, aku bagi ajer lah duit raya baru nih kepada mereka di bawah untuk di kongsi bersama-sama dengan orang yang tersayang.. he hee harapan aku semoga hari raya tahun  ni walaupun ekonomi kurang memberangsangkan, dapat lah juga bergumbira lah yer.. duit raya yang dapat tu dapat la di gunakan secara berhemat.. 🙂, 

BB 
Sue 

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

