Hari ni kan, sampai saja kat pejabat tengok-tengok dah ada hiasan untuk memeriahkan hari raya, hmm aku pon naik semangat la tumpang nak bagi meriah lagi, keluarkan lampu lip lap tu, pastu teruskan menggantung macam kat atas sesuka hati ku.. hu huuu ada jugak sikit mood nak raya kan..?

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

2 responses »

  1. kuInaJentayutiara berkata:

    heheh msh belum berkesemptn nk masuk lepak kat librry tu almaklum la dok p gerudi tanah di sekeliling aje.. takut la nanti bw selut masuk lak… kotor lantai…semlm ronda2 cari buku tp tak dak yg dihajati last2 masuk MPHONLINE…. eemmmm semua ada… free delivery klau kos kurang RM150…

  2. Sikelu berkata:

    ku ina…hmmm yer lah kalau nak yang terbaru memang kat MPH banyak.. kalau kat lib nih lambat sikit la.. pasai kena ikut proc. dia dulu.. he hee .. kalau nak singgah tu sila-silakan la..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s