Sekitar Rehearsal kawad peringkat negeri Perlis 2008 yang diadakan di Stadium Utama Negeri.. ini belum hari jadinya.. kalau hari jadinya memang tak akan serupa dengan ini, kalau aku nak ceta memang tak best.. tapi tunggu tengok lah nanti.. mesti lain dari yang lain..  nanti kita tengok ye…apa-apa pun, gambar-gambar kat sebelah kiri tu adalah staf perpustakaan yang terlibat… cuma sorang yang tidak dapat hadir kerana kurang sihat.. yang sorang tu nampak sebelah saja muka dia.. mungkin dia malu kot.. he heee.. 
Err malam ni tak dak la ada entry yang panjang lebornya.. cuma sebagai hint untuk besok saja… he hee mesti lah lain jadinya.. tak akan serupa dengan kontijen lain samada yang bertanding atau di paksa sekadar mengambil bahagian.. mewakili jabatan masaing-masing.. Oh ya sedikit makluman… rancangan nya semua kontijen di kehendaki berada di tempat letak kereta Stadium Utama Negeri Kangar (tempat pasar malam), dalam pukul 9.30 baru la kontijen berkawad masuk dan berkumpul di tengah padang.. se lepas tu baru bermula acara di dalam stadium…. jenuh la kami semua lenguh kaki dok tunggu habis acara… kalau yang kurang sihat boleh pengsan di buatnya…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s