Hari ni, pada jam 5.20 petang blog meter dah mencecah 12345 page view.. terimakasih pada semua.. dan juga tak lupa harap maaf kerana tidak dapat nak update lagi ni.. tengah dok sibuk berkawad, lepas tu pertukaran tugas yang menyebabkan tiada daya nak buat update.. InsyaAllah lepas kawad ni ada cuti.. aku akan cuba nak update balik semua entry yang dah tertinggal tuh.. buat masa ni.. layan saja lah gambar-gambar yang ada, mungkin gambar dapat menceritakan segalanya kalau pun tak semua.. tapi sebahagian nya dah ada di situ… sekali lago tocce.. tocce.. lawat lah selalu blog ini.. (eweeekkk..!!! haa haaa..!! )

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s