Sampai saj aku kat umah, mem aku ajak keluar, Athirah kononnya dah jemu seharian terkurung dalam umah, mula-mula kat umah pengasuh dia, nih balik umah pon dok main kat dalam saja… jadi kami buat rancangan nak pi pasar malam saja lah kat Kangar… on the way tu, terlalu pulak kat Denai Larian Pengkalan Assam, dan Athirah pon apa lagi merengek nak mai kat taman la… masa tu dah pukul 6.30 petang.. hmm mau tak mau layan saja la…. seronok juga ada kat sini.. leh tengok ada orang dok jogging, ada yang bersenam robik, ada juga bebudak skateboard.. terhibur jugak la… tak lama kami kat situ,  yer lah dah dekat nak Maghrib, nak gi pasar malam lagi, jadi menagis la budak itu.. tak puas main…. selepas di pujuk lebih kurang.. baru la boleh tinggalkan tempat itu…

About abah atieq

seorang abah pada seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki yang masih tercari-cari erti sebuah kehidupan.. mencari tujuan kehidupan.. mencari sirna sebuah kehidupan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s